har nu hittat the hanging tree låten på youtube för er som inte har spotify. får hoppas nu att den inte försvinner som mina två förra har gjort. skulle kunna lyssna på den all the time.
 
milian sover, mattias ligger på soffan och jag ligger i sovrummet. fet fredag måste jag säga, fast helt ärligt så är det rätt skönt att inte ha lyft ett finger. har haft morgonrocken på mig hela dagen och bara slappat sönder. har varit på rätt ruttet humör idag av någon konstig anledning. blivit irri för småsaker och bara tröttnat på allt. får hoppas att helgen bjuder på massa trevligheter så man får bli på bra humör igen. 
 
kan ju också meddela att mina biljetter till stockholm i januari är bokade. min kusins dotter ska döpas så jag lämnar mina grabbar hemma för en helg i stockholm. längtar rejält. längtar efter kvalitétstid, mina föräldrar, syster, släkten, gamla vänner och för en gångsskull så saknar jag stockholm i helhet. har annars bara saknat människorna som bor där men nu saknar jag även luften, naturen, stan, folkvimlet och kollektivtrafiken (som jag annars hatar)
 

så om några veckor sitter jag på tåget ner till hemstaden.